Regulamin usługi

Warunki realizacji usług przez Grupa Stop Sp. z o.o.

  1. Opisy usług prezentowane na stronie internetowej www.grupastop.pl nie stanowią oferty handlowej w myśl Kodeksu Cywilnego.
  2. Ceny usług wymienione na stronie są wartościami przybliżonymi i minimalnymi. Wartość końcowa usługi jest ustalana indywidualnie z Klientem, biorąc pod uwagę czynniki takie jak wielkość pomieszczeń, ilość umeblowania i złożoność procedury. GrupaStop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny, jeśli informacje podane przez Klienta okażą się nieprawdziwe.
  3. GrupaStop.pl może dokonywać zmian cen, wycofywać oferty lub wprowadzać promocje, co nie wpływa na umowy zawarte przed wprowadzeniem tych zmian.
  4. Faktury są wystawiane na życzenie Klienta. Aby otrzymać fakturę, konieczne jest przekazanie danych firmy lub osoby prywatnej, na którą ma być wystawiona.
  5. Zamówienia na usługi są przyjmowane telefonicznie pod numerem 885 888 994 lub mailowo.
  6. Zamówienia złożone przez formularz kontaktowy są potwierdzane telefonicznie.
  7. Podczas składania zamówienia, Klient musi podać swój numer telefonu i adres realizacji usługi.
  8. Umowę na wykonanie usługi uznaje się za zawartą po potwierdzeniu zamówienia przez usługodawcę telefonicznie lub mailowo. Usługobiorca traci możliwość odstąpienia od umowy po podpisaniu umowy – protokołu sanitarnego lub faktury.
  9. Odwołanie usługi (lub części usługi) przez Klienta na mniej niż 24 godziny przed terminem realizacji wiąże się z nałożeniem opłaty równej wartości zamówienia. Opłatę należy uregulować w ciągu 3 dni od planowanego terminu usługi. W przypadku braku płatności, GrupaStop.pl może podjąć kroki prawne lub sprzedać dług zewnętrznym podmiotom.
  10. Płatności za usługę są przyjmowane gotówką lub przelewem bezpośrednio przed rozpoczęciem usługi. W przypadku braku płatności, naliczana jest opłata równa wartości zamówienia.
  11. W przypadku, jeśli wykonawca udziela rabatu na daną usługę, warunkiem koniecznym obowiązywania rabatu jest terminowe opłacanie umówionych należności. W przypadku, jeśli zlecający odmawia zapłaty lub też jest to zapłata opóźniona, zastrzegamy sobie prawo do anulowania udzielonych rabatów. W przypadku korekty ceny o anulowaną wartość rabatu, zamawiający ma obowiązek opłaty reszty kwoty w ciągu 3 dni roboczych.
  12. Klient ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem i przestrzegania jego postanowień.
  13. Współpraca Klienta z usługodawcą oraz stosowanie się do wydanych zaleceń jest wymagane dla lepszych efektów zabiegów. Pomieszczenia muszą być przygotowane zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej.
  14. GrupaStop.pl nie odpowiada za opóźnienia w realizacji usługi spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
  15. Świadczenie usługi jest dokumentowane „Protokołem sanitarnym”, który jest dowodem wykonania zabiegu oraz warunkiem przyznania gwarancji.
  16. GrupaStop.pl oferuje dobrowolną gwarancję na wykonane usługi dezynsekcji metodą Wymrażania Cryonite oraz metodą IPM (Wymrażanie Cryonite + oprysk).
  17. W przypadku niektórych szkodników, jak pluskwa domowa, mogą być konieczne wielokrotne zabiegi. O tym GrupaStop.pl informuje przy zawieraniu umowy.
  18. GrupaStop.pl może odmówić wykonania gwarancji w przypadku braku protokołów sanitarnych, niewłaściwego odstępu czasowego między zabiegami lub nieprzestrzegania zaleceń.
  19. GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu, jeśli pomieszczenia nie zostały odpowiednio przygotowane.
  20. Aby skorzystać z gwarancji, Klient powinien zgłosić się na adres e-mail: biuro@grupastop.pl, dołączając zdjęcia protokołów sanitarnych.
  21. Gwarancja obejmuje jednorazową usługę gwarancyjną, w przypadku pluskwy – jeden zabieg wykonywany metodą opryskową.
  22. Warunki gwarancji nie obejmują zwrotu kosztów ani zakupionych środków.
  23. GrupaStop.pl nie odpowiada za zawilgocenie i namoczenie elementów wyposażenia po dezynsekcji.
  24. Klient jest odpowiedzialny za zabezpieczenie swojego mienia. GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezabezpieczone mienie.
  25. Środki chemiczne stosowane w zabiegach mogą być szkodliwe dla zwierząt. W razie wątpliwości, należy skonsultować się z usługodawcą.
  26. W przypadku przeprowadzania zabiegu odkomarzania, firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe w wyniku wykonania tego zabiegu, w tym za uszkodzenia roślin. Ponadto należy pamiętać, że występowanie owadów latających, takich jak komary, może być uzależnione od otoczenia. Duże ilości tych owadów mogą przelatywać z sąsiednich działek, co może powodować uczucie braku efektu zabiegu.
  27. Podczas deratyzacji, Klient musi zapewnić dostęp do wszystkich obszarów wymagających interwencji.
  28. Środki stosowane w deratyzacji są bezpieczne, ale należy przestrzegać instrukcji bezpieczeństwa.
  29. Podczas ozonowania, pomieszczenia muszą być opróżnione z osób, zwierząt i roślin.
  30. GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego przygotowania pomieszczeń do ozonowania.
  31. Płatność za usługi deratyzacji i ozonowania jest wymagana zgodnie z ustalonymi stawkami.
  32. GrupaStop.pl może odmówić współpracy w przypadku agresji lub niestosownego zachowania Klienta.
  33. Klient wyraża zgodę na dokumentowanie (w tym zdjęcia i filmy) stanu mieszkania przed i po zabiegu.
  34. Roszczenia związane z usługami muszą być zgłaszane pisemnie w ciągu 7 dni od wykonania usługi, w przeciwnym wypadku nie będą rozpatrywane.
  35. GrupaStop.pl przechowuje dane osobowe Klienta zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  36. Spory prawne są rozstrzygane zgodnie z prawem polskim, w sądzie właściwym dla siedziby usługodawcy.
  37. Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.01.2024 r.
  38. GrupaStop.pl ma prawo do zmiany regulaminu, które wchodzą w życie w terminie określonym przez firmę.