- Opisy usług prezentowane na stronie internetowej www.grupastop.pl nie stanowią oferty handlowej w myśl Kodeksu Cywilnego.
- Ceny usług wymienione na stronie są wartościami przybliżonymi i minimalnymi. Wartość końcowa usługi jest ustalana indywidualnie z Klientem, biorąc pod uwagę czynniki takie jak wielkość pomieszczeń, ilość umeblowania i złożoność procedury. GrupaStop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny, jeśli informacje podane przez Klienta okażą się nieprawdziwe.
- GrupaStop.pl może dokonywać zmian cen, wycofywać oferty lub wprowadzać promocje, co nie wpływa na umowy zawarte przed wprowadzeniem tych zmian.
- Faktury są wystawiane na życzenie Klienta. Aby otrzymać fakturę, konieczne jest przekazanie danych firmy lub osoby prywatnej, na którą ma być wystawiona.
- Zamówienia na usługi są przyjmowane telefonicznie pod numerem 885 888 994 lub mailowo.
- Zamówienia złożone przez formularz kontaktowy są potwierdzane telefonicznie.
- Podczas składania zamówienia, Klient musi podać swój numer telefonu i adres realizacji usługi.
- Umowę na wykonanie usługi uznaje się za zawartą po potwierdzeniu zamówienia przez usługodawcę telefonicznie lub mailowo. Usługobiorca traci możliwość odstąpienia od umowy po podpisaniu umowy – protokołu sanitarnego lub faktury.
- Odwołanie usługi (lub części usługi) przez Klienta na mniej niż 24 godziny przed terminem realizacji wiąże się z nałożeniem opłaty równej wartości zamówienia. Opłatę należy uregulować w ciągu 3 dni od planowanego terminu usługi. W przypadku braku płatności, GrupaStop.pl może podjąć kroki prawne lub sprzedać dług zewnętrznym podmiotom.
- Płatności za usługę są przyjmowane gotówką lub przelewem bezpośrednio przed rozpoczęciem usługi. W przypadku braku płatności, naliczana jest opłata równa wartości zamówienia.
- W przypadku, jeśli wykonawca udziela rabatu na daną usługę, warunkiem koniecznym obowiązywania rabatu jest terminowe opłacanie umówionych należności. W przypadku, jeśli zlecający odmawia zapłaty lub też jest to zapłata opóźniona, zastrzegamy sobie prawo do anulowania udzielonych rabatów. W przypadku korekty ceny o anulowaną wartość rabatu, zamawiający ma obowiązek opłaty reszty kwoty w ciągu 3 dni roboczych.
- Klient ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem i przestrzegania jego postanowień.
- Współpraca Klienta z usługodawcą oraz stosowanie się do wydanych zaleceń jest wymagane dla lepszych efektów zabiegów. Pomieszczenia muszą być przygotowane zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej.
- GrupaStop.pl nie odpowiada za opóźnienia w realizacji usługi spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
- Świadczenie usługi jest dokumentowane „Protokołem sanitarnym”, który jest dowodem wykonania zabiegu oraz warunkiem przyznania gwarancji.
- GrupaStop.pl oferuje dobrowolną gwarancję na wykonane usługi dezynsekcji metodą Wymrażania Cryonite oraz metodą IPM (Wymrażanie Cryonite + oprysk).
- W przypadku niektórych szkodników, jak pluskwa domowa, mogą być konieczne wielokrotne zabiegi. O tym GrupaStop.pl informuje przy zawieraniu umowy.
- GrupaStop.pl może odmówić wykonania gwarancji w przypadku braku protokołów sanitarnych, niewłaściwego odstępu czasowego między zabiegami lub nieprzestrzegania zaleceń.
- GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu, jeśli pomieszczenia nie zostały odpowiednio przygotowane.
- Aby skorzystać z gwarancji, Klient powinien zgłosić się na adres e-mail: biuro@grupastop.pl, dołączając zdjęcia protokołów sanitarnych.
- Gwarancja obejmuje jednorazową usługę gwarancyjną, w przypadku pluskwy – jeden zabieg wykonywany metodą opryskową.
- Warunki gwarancji nie obejmują zwrotu kosztów ani zakupionych środków.
- GrupaStop.pl nie odpowiada za zawilgocenie i namoczenie elementów wyposażenia po dezynsekcji.
- Klient jest odpowiedzialny za zabezpieczenie swojego mienia. GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za niezabezpieczone mienie.
- Środki chemiczne stosowane w zabiegach mogą być szkodliwe dla zwierząt. W razie wątpliwości, należy skonsultować się z usługodawcą.
- W przypadku przeprowadzania zabiegu odkomarzania, firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe w wyniku wykonania tego zabiegu, w tym za uszkodzenia roślin. Ponadto należy pamiętać, że występowanie owadów latających, takich jak komary, może być uzależnione od otoczenia. Duże ilości tych owadów mogą przelatywać z sąsiednich działek, co może powodować uczucie braku efektu zabiegu.
- Podczas deratyzacji, Klient musi zapewnić dostęp do wszystkich obszarów wymagających interwencji.
- Środki stosowane w deratyzacji są bezpieczne, ale należy przestrzegać instrukcji bezpieczeństwa.
- Podczas ozonowania, pomieszczenia muszą być opróżnione z osób, zwierząt i roślin.
- GrupaStop.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego przygotowania pomieszczeń do ozonowania.
- Płatność za usługi deratyzacji i ozonowania jest wymagana zgodnie z ustalonymi stawkami.
- GrupaStop.pl może odmówić współpracy w przypadku agresji lub niestosownego zachowania Klienta.
- Klient wyraża zgodę na dokumentowanie (w tym zdjęcia i filmy) stanu mieszkania przed i po zabiegu.
- Roszczenia związane z usługami muszą być zgłaszane pisemnie w ciągu 7 dni od wykonania usługi, w przeciwnym wypadku nie będą rozpatrywane.
- GrupaStop.pl przechowuje dane osobowe Klienta zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Spory prawne są rozstrzygane zgodnie z prawem polskim, w sądzie właściwym dla siedziby usługodawcy.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.01.2024 r.
- GrupaStop.pl ma prawo do zmiany regulaminu, które wchodzą w życie w terminie określonym przez firmę.